Ο Νίκος Λεπενιώτης ξεκίνησε την καριέρα του στις Η.Π.Α. όπου μετά τις σπουδές του στα Νομικά, Οικονομικά και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ), εργάστηκε σε εταιρείες συμβούλων marketing και επικοινωνίας.
Το 2000 επέστρεψε στην Ελλάδα με αφορμή την έναρξη της συνεργασίας του με την Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, η οποία κράτησε για 5 χρόνια, όπου διετέλεσε Διευθυντής Τομέα Marketing – Χορηγιών και Διευθυντής του Τομέα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού της Παγκόσμιας Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας.
Στην συνέχεια διετέλεσε Group Director στην Connective Communications Group όπου διεύθυνε τις δραστηριότητες της εταιρίας στην Ελλάδα καθώς και στις γειτονικές χώρες Κύπρο, Βουλγαρία, Αλβανία και ΠΓΔΜ.
Τον Σεπτέμβριο του 2007 πήρε τη θέση του Διευθυντή Marketing & Εμπορικής Ανάπτυξης της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ όπου δημιούργησε ένα απο τα πιο σύγχρονα προγράμματα marketing αθλητικού οργανισμού στην Ευρώπη εισάγοντας πλήθος καινοτομιών και νέων εφαρμογών. Το πρόγραμμα Marketing του Ολυμπιακού έχει βραβευθεί 4 φορές απο την Euroleague (2012, 2013, 2014) ώς ένα απο τα 3 καλύτερα μεταξύ 56 Ευρωπαϊκών ομάδων ενώ το 2015 κατέκτησε την 1η θέση σε όλη την Ευρώπη αφήνοντας πίσω ομάδες-θρύλους όπως την Ρεάλ και την Μπαρτσελόνα. Τον Σεπτέμβριο του 2009 προήχθη σε Chief Marketing Officer και Εμπορικού Δ/ντη της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και το 2016 έγινε ο Chief Business Officer της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Από τον Ιούλιο του 2019 προήχθη στη θέση του Γενικού Διευθυντή της ΚΑΕ.
Διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία στον σχεδιασμό και χειρισμό Επιχειρηματικών Χορηγιών σε σχέση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς και σε όλα τα πεδία του παγκόσμιου επαγγελματικού αθλητισμού και sports management. Αποτελεί ιδρυτικό μέλος και βασικός εμπνευστής της πρωτοβουλίας ίδρυσης του Ινστιτούτου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας, του μοναδικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού της Ευρώπης που μελετά την ανάπτυξη της αγοράς του Αθλητικού Επιχειρείν. Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό ερευνών, μελετών και άρθρων αναφορικά με όλους τους τομείς του Αθλητικού Επιχειρείν, συνεχίζει την έρευνα του σε διάφορα πεδία του sports management, συμμετέχει ώς εισηγητής και εκπαιδευτής σε πολλά διεθνή συνέδρια στον τομέα του Sport Business και είναι Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας από την ίδρυση του το 2006. Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ το 2014 ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην Στρατηγική Διαπραγματεύσεων στο Columbia Business School της Νέας Υόρκης.