Skip to main content

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για την έκδοση εισιτηρίων.

  • Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ TICKETMASTER

Για να είναι έγκυρος ο κωδικός λογαριασμού στην Ticketmaster πρέπει να περιλαμβάνει τα παρακάτω στοιχεία:

  • Τουλάχιστον 1 μικρό λατινικό γράμμα
  • Τουλάχιστον 1 κεφαλαίο λατινικό γράμμα
  • Τουλάχιστον 1 αριθμό
  • Τουλάχιστον 8 χαρακτήρες συνολικά
  • Να μην είναι ίδιος με τους 2 προηγούμενους κωδικούς.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΤΙ ΚΑΝΩ;

Αν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, μεταφέρετε τον κέρσορα στο «Ο Λογαριασμός μου», στην πάνω δεξιά γωνία της ιστοσελίδας και επιλέξτε «Ξεχάσατε τον κωδικό; Επανάκτηση κωδικού εδώ». Στο πεδίο που θα εμφανιστεί, συμπληρώστε την ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα και επιλέξτε «Αποστολή».

Στα επόμενα λεπτά θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email, στο οποίο θα αναγράφεται «Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο». Επιλέγοντας τον σύνδεσμο, επιστρέφετε στην ιστοσελίδα για να συμπληρώσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης και να τον αποθηκεύσετε.

Σε περίπτωση που δε λάβετε άμεσα το email, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει, στη δηλωμένη ηλεκτρονική διεύθυνση, το φάκελο των εισερχομένων καθώς και εκείνους της Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας, Junk, Spam, & Trash για email με ένδειξη στο Θέμα "Ticketmaster Password Reset".

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΣ.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210-4527600 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-18:00) ή να καλέσετε την Ticketmaster στο 2111996007 (Καθημερινά 10:00-21:00)

 ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Για να αλλάξετε/τροποποιήσετε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας, συνδεθείτε στην ιστοσελίδα, μεταφέρετε τον κέρσορα στο συνδεδεμένο πλέον λογαριασμό σας (στην πάνω αριστερά γωνία της ιστοσελίδας), και επιλέξτε «Λογαριασμός», ώστε να εμφανιστεί η φόρμα με τα δεδομένα του προφίλ σας. Ενημερώστε τις πληροφορίες όπως επιθυμείτε και επιλέξτε το κουμπί "Αποθήκευση" για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές. Πατώντας αποθήκευση, οι αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και μπορείτε να επιστρέψετε στην αρχική σελίδα και να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας.

  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΩΣΩ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2024-2025;

Για την έκδοση / ανανέωση κάθε εισιτηρίου διαρκείας χρειάζεται να είστε ενήμερο μέλος του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού (Κάρτα Μέλους 75€) www.olympiacossfp.gr ή στο τηλέφωνο 2111007060.

  • Ονοματεπώνυμο
  • ΑΜΚΑ
  • ΑΔΤ
  • EMAIL
  • ΚΙΝΗΤΟ
  • Εθνικότητα
  • Κάρτα Μέλους

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΔΩΣΩ ΑΠΛΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ 2024-2025;

Για την έκδοση απλού εισιτηρίου αγώνα χρειάζεστε την κάρτα φιλάθλου του ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ (Κάρτα Φιλάθλου 15€). www.olympiacossfp.gr ή στο τηλέφωνο 2111007060.

  • Ονοματεπώνυμο
  • ΑΜΚΑ
  • ΑΔΤ
  • EMAIL
  • ΚΙΝΗΤΟ
  • Εθνικότητα
  • Κάρτα ΦΙΛΑΘΛΟΥ (15€)

ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ

Ο κωδικός της κάρτας πρέπει να αναγράφεται με Κεφαλαίους λατινικούς χαρακτήρες (και όχι ελληνικούς) (π.χ. M όπως λέμε Member - M00234567)

 ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ Ο ΑΜΚΑ Ή Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΩΡΩ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ. ΤΙ ΚΑΝΩ;

Σε κάθε εισιτήριο διαρκείας απαιτείται να καταχωρήσετε τον ΑΜΚΑ σας και τον αριθμό κάρτας μέλους για την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας σας, καθώς αυτοί οι αριθμοί είναι προσωπικοί για κάθε φίλαθλο.

Αν προσπαθήσετε να τους χρησιμοποιήσετε για την αγορά επιπλέον εισιτηρίου, η παραγγελία σας δεν θα προχωρήσει.

Στην περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει μία κίνηση η οποία για οποιοδήποτε λόγο ήταν ανεπιτυχής (πχ. διακοπή δικτύου, χαμηλή ταχύτητα ίντερνετ, μη έγκαιρη έγκριση της συναλλαγής που ορίζει η τράπεζα, ελλιπές ποσό κάρτας κλπ.) θα χρειαστεί να περάσουν τουλάχιστον 15' προκειμένου το σύστημα να αποδεσμεύσει τον ΑΜΚΑ και τον αριθμό κάρτας μέλους ώστε να μπορέσετε να τους χρησιμοποιήσετε ξανά σε νέα παραγγελία.

 ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ:

Μπορείτε να πληρώσετε τα εισιτήριά σας με χρέωση:

-        Πιστωτικής Κάρτας: Visa, Visa Electron, MasterCard

-        Χρεωστικής Κάρτας: Visa, Visa Electron, MasterCard

-        Pre-paid κάρτες: Visa

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΑΚΥΡΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΤΙ ΚΑΝΩ;

Μετά από την ολοκλήρωση μιας αγοράς η κίνηση που έχουμε πραγματοποιήσει χαρακτηρίζεται έγκυρη.

Στην περίπτωση που λάβουμε ένδειξη από το σύστημα για άκυρη κίνηση, τότε η αγορά των εισιτηρίων δεν έχει ολοκληρωθεί.

Κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους δεν προχωράει μία αγορά μπορεί να είναι:

  • Προσωρινή διακοπή ή χαμηλή ταχύτητα του δικτύου του χρήστη την ώρα της πληρωμής
  • Μη έγκαιρη έγκριση της συναλλαγής που ζητάει η τράπεζα
  • Ρυθμίσεις ασφαλείας της κάρτας που εμποδίζουν τη συναλλαγή
  • Μη επαρκές υπόλοιπο κ.ά.

Για κάθε ανεπιτυχή κίνηση και στην περίπτωση που η αξία των εισιτηρίων έχει δεσμευτεί στην κάρτα, γίνεται αυτομάτως επιστροφή του ποσού στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά, σε χρόνο που καθορίζεται από την πολιτική της εκάστοτε εκδότριας τράπεζας.

Συνεπώς, εφόσον επιβεβαιώσουμε ότι οι παραπάνω περιπτώσεις δε θα εμποδίσουν τη συναλλαγή, μπορούμε να προχωρήσουμε σε νέα κίνηση.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσουμε κάποιον μοναδικό αριθμό στη συναλλαγή μας (ΑΜΚΑ, κωδικό κάρτας μέλους / junior) θα χρειαστεί να περιμένουμε 15' πριν κάνουμε νέα κίνηση.

 

ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ. Η ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΧΡΕΩΘΗΚΕ;

Από τη στιγμή που επιλέξετε τη θέση σας, ο διαθέσιμος χρόνος ολοκλήρωσης της συναλλαγής είναι περίπου 10 λεπτά. Εάν σε αυτό το χρονικό διάστημα δεν ολοκληρωθεί η αγορά, οι θέσεις ελευθερώνονται και σε περίπτωση που έχει υπάρξει χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας, το ποσό επιστρέφεται αυτόματα.

Εφόσον επιθυμείτε να ολοκληρώσετε εκ νέου την αγορά, βεβαιωθείτε ότι το καλάθι αγορών σας είναι άδειο και επιλέξτε ξανά τη θέση σας.

ΕΝΩ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ, ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΗΜΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ. ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ;

Εάν η συναλλαγή σας ήταν επιτυχής, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email στα εισερχόμενα της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η συναλλαγή σας δεν έχει ολοκληρωθεί και η κάρτα σας δεν χρεώθηκε.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει στην δηλωμένη ηλεκτρονική διεύθυνση τον φάκελο των εισερχομένων καθώς και εκείνους της Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας, Junk, Spam, & Trash για επιβεβαιωτικό email αγοράς με ένδειξη στο Θέμα "Reservation Confirmation".

Σε περίπτωση αμφιβολίας για λανθασμένη καταχώρηση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης, παρακαλούμε ενημερώστε μας, στο 2104527600 ή εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο 2111996007 και κάποιος εκπρόσωπος της Ticketmaster θα σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά.

  • Gov.gr Wallet

Για οδηγίες σχετικά με την προσθήκη του εισιτηρίου σας στο gov.gr wallet μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.

Ερωτήσεις και Απαντήσεις για την είσοδό σας στα γήπεδα μέσω του Gov.gr wallet θα βρείτε εδώ, εναλλακτικά μπορείτε να υποβάλλετε το αίτημα σας απευθείας στο wallet.gov.gr/support.

  • ΜΕΧΡΙ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;

Παιδιά μέχρι τριών (3) ετών έχουν δωρεάν είσοδο.